Tha Jonsson sisters!!

                                
                                                                        Efter många om och men...



                                  
  
                 En överraskad,
en "nee knäpp inte på mig eller"
och en "nu slutar du knäppa kort" syster. 



Så här är dom!! Systrarna Jonsson(de har en bror också). Mia, Britta, och Anita. Hade igentligen lovat att photoshoppa dom lite innan jag la upp bilder på dom här, men så hittade jag dessa bilder och jag tycker dom är söta i original skick ändå. Men det är svårt att få till någott vettigt och seriöst kort på dessa tre. Dom skrattar mest hela tiden(de blir som tre 14 åringar). Det krävs tålamod, de håller verkligen igen på översta kortet (jag sa åt dom på skarpen!!).  Men det är ju bara härligt att ha såna gener i sig.. Tycker dessutom att dom är sjukt lika varandra! (ännu mer i verkligheten)

Jag vet vad jag har att vänta mig..

Nu leta efter min borttappade lapp. (tiden till nästa BM besök)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0