Tvättdags.

Sitter hemma hos mamma och dricker te(hallonblad), äter godis och kollar på Beck. Lånar också hennes tvättmaskin. Det börjar sina på rena kläder i min "enorma " garderob.

Det va ingen knodd på väg ut, inte riktigt än iallafall. men delar av slemproppen  hade nog lossnat. Och då kan det tydligen komma ut lite sk, "vatten".  Det är ju trots allt 5-6 veckor kvar. Fasst om ungefär 3 veckor så är bullen igentligen färdig bakad(resten av tiden är "gotte tid"), men vi får väl se när h*n är redo att dela lägenhet med mig. Det kan ju dröja upp till 8 veckor innan det sker.  Det  känns dock lite länge.. Men fram till dagen D ska jag dricka hallonblads te och inbilla mig att det är jätte bra..

Nu ta en kopp "vanligt" te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0