Man skulle ha varit lite längre..

Dagens shopping..
Dagens kula..



Idag har varit en bra dag.. Skönt!! Var till barnmorskan på förmiddagen. allt va som det skulle, alla värden var bra. Blodtrycket va väl fortfarande lite högt, men det ligger på en jämn nivå. Till och med magen ligger på en bra kurva. (fasst det ser ut som att jag ska föda i morgon) Men enligt min bm så är min längd anledningen till att jag ser ut som en vandrande kula (som ska spricka snart). Hade jag bara varit liiite längre så.. och kanske lite mindre vätskefylld..

Annie hämtade mig efter Bm besöket för en fika. Väldigt trevligt. Sen gick vi en sväng till hälsokost-affären och handlade lite "goa grejjer". Så i morgon till eftermiddags kaffet blir det en Flapjack, med choklad överdrag.

Nu dricka te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0