Dead Prez och anti svett.

Dead Prez spelar ikväll. Det kan också vara en anledning till  mitt lite taskiga humör.. Hade gärna sett dom,( har missat många bra konserter pga fogarna nu)  även om det va bättre förr. Fasst troligtvis kör dom nog mest gammalt. Det känns mest logiskt, men man vet ju aldrig. Å andra sidan är det ingen idé att sitta här och deppa för det, hade jag varit i sthlm hade jag ju ändå inte kunnat gå (bäckenproblemet hade ju hindrat). Men jag hoppas att alla som är där får en bra konsert och att kanske nån lyssnar lite extra åt mig...( vet att en gör det iaf. Tack!!).

Jag gick in på apoteket och shoppade lite nya "produkter" efter mitt andra sjukhusbesök idag. En ny handkräm, en bodylotion och en deo. Såna saker piggar alltid upp mig. Jag älskar Produkter. Brukar igentligen köpa nästan uteslutande ekologiska saker till kroppen, men jag tänker att next best måste ändå vara apoteket.,vet inte varför, men det känns ganska bra. Sen brukar deras sortiment hålla vad den lovar. Och det är ju ganska billigt.. Jag va dessutom i akut behov av handsmörj och anti svett. För jag hade ju inga såna saker hemma.. En sak dock, handkräm och onaturligt mycket handsvett är ingen bra kombo.. (vill ha tillbaka min normala hormon nivå) Hoppas deon är bra!!

Nu handsmörjs test .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0