Ut och slåss??

Dessa handleds skydd förpestar min tillvaro mer än jag trodde. Det är ett väldans av och på med dom. Arbetsterapeuten ringde nyss och skulle höra hur det går med dom..
- Hmm, eh, jo, det går väl bra..!?
- Jaha, och hur är det på morgonen när du vaknat?? är svullnaden borta?
- Eh, jo, det är väl.. men jag måste ta av dom på natten för det är..eum, lite obekvämt..
- Jo men det blir ju bättre resultat om du har dom på hela natten.(bestämd röst)
- Ja,jo..men jag har dom när jag sitter vid datorn..!?
- Bara då!?
- Njae, inte bara då, försöker ha dom så mycket som möjligt.. (ljug)
- Ja, det blir ju som sagt bättre resultat om du har dom. För att.. bla bla bla.. osv..(ett långt utlägg om varför dom är bra)
- Okej! jag ska ha dom på mig..(himlar)
- Mmm, hela dagarna OCH natten, så gör vi en uppföljning om en vecka..
- Ja, jag ska använda dom (jag lovar, verkligen..)
- Bra! då hörs vi om en vecka, ha det så bra nu, och Lycka till!! (lite överdrivet trevlig och glad, skade glädje mån tro??)

Jaha, jävla skit.. gillar dom inte alls. Dom är inte direkt bekväma, och dessutom väldigt fula. Det ser ut som att jag ska ut och slåss eller nåt..
Jaja, jag får väl sy fast roliga tyg märken eller nåt på dom, eller, nää, kanske inte, ska nog inte skylta ännu mer med dom. (färgen är tok blå)

Snart kommer mamma hit, vi ska åka på IKEA och handla skötbord och lite sängkläder till knodden. Samt gardiner till köket. (Och säkert en massa annat onödigt som alltid följer med hem därifrån..)

Nu göra mig respektabel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0