Dubbelt så långa timmar?

Fan vilken lång dag. -Jag undrar om sjukhus timmar är längre än vanliga timmar? Det måste nästan vara så..  Och inget nytt på fronten heller. Läkare är lite konstiga, lite luddiga så att säga. Det kan vara väldigt svårt att få ett rakt besked, eller överhuvud taget få ett svar av dom. Alla dessa termer och ord man inte riktigt förstår sig på. Och de har dessutom en otrolig förmåga att prata bort allt, så att man inte vet om man ska vara orolig eller inte. Ibland kunde de väl vara lite mindre korrekta.Tur att sköterskorna gör sitt bästa för att svara på mina frågor.  Nu väntar en till, förmodligen sömnlös natt(börjar bli några nu) innan jag får vänta ytterligare en hel dag innan dom talar om ifall jag får åka hem eller inte. Kan satsa allt jag äger(nästan) på att jag får åka hem över helgen, men att jag ska komma tillbaka på måndag. Allt för att kosta så lite som möjligt. . Det är ju dumt att göra av med Viktoria och Daniels bröllopspengar på mig.


Nu försöka få tag på lite smärtstillande.(det borde lyckas på ett sjukhus, men man vet aldrig)

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Men HEJ! Åh vad glad jag blev, nu har jag en till blogg att läsa! Men vad jag har tänkt på dig i dagarna! Hoppas på mycket uppdatering på din blogg nu, undrar hur allt är?! När var det beräknat och varför är du på sjukhuset nu? Är det dax? :D Massor med frågor!! :D KRAM PÅ ER !

2009-02-27 @ 15:56:45
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Granna

Du kunde varit rik nu då om du satsat allt du äger (nästan) :-(

2009-03-02 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0