...och vinnaren är

Frukosten var himmelskt god, precis som väntat. Det var nog mer jordgubbar än gröt i gröten..
Det är värsta tänknbara väder ute idag, det snöar och blåser. Skit! Är väldigt väldigt trött på snön nu. Till vilken nytta får vi mer snö nu?? I mars ska det ju vara vår. Det är vad jag är van vid de senaste åren. Jag bor för långt norrut nu. Fel sida dalälven brukar vissa säga..

Det tjatas så mycket om Veronica Maggio på tv just nu, så jag spotifyade henne och sitter nu och lyssnar på hennes skiva ..och vinnaren är.. Den är faktiskt riktigt bra, sådär lagomt "söndags" mysig. Jag varvar Veronica med Lykke Li, som också är nice. Fasst jag gillar inte namnet på skivan Youth Novels, känns lite för  "monki pretto" (det är inte så elakt som det låter)

Nu gå och hämta posten. (jag vill veta vem som kom på fenomenet postfack.. Vad hände med hålet i dörren??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0