Lumene.

Har ätit en till Alpro soya choklad dessert med smak av Belgisk choklad. Dom är ju såå goda, skulle kunna leva på dom. Ett äpple åt jag också(men bara för att kompensera).  Köpte ekologiska äpplen häromdagen, 4 st för endast 22,90. Bra pris, eller hur? Men goda är dom. Mycket saftigare och mer smakrika än andra äpplen.. (litet slag för eko)


Jag vill testa mina nya produkter, från lumene..Så jag får nog ta och åka till Gävle i morgon ändå. Jag kan behöva träffa lite folk. Jag får hoppas att Lumene kan göra lite underverk ( känner mig inte tip top just nu), dom ser ju ganska fina ut iallafall. Fasst jag brukar vara nöjd med deras produkter, köper ofta deras saker. Bra grejjer till bra pris!!


(klicka för större bild)

Nu invänta mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0