Sno ett koncept??

Har precis kommit hem från Kungen, är helt slut i fötterna, (de har svällt så mycket). Dom har dessutom intagit en lila aktig nyans och ser ut som äggplantor ungefär. (inte så vackert)  Så det ska bli skönt att lägga sig i soffan nu framför lite tv, och äta upp chokladen som Annie och Stefan lämnade idag. De var här på fika, och med sig hade de semlor och choklad.. Lördags eftermiddagen var därmed räddad! Väldigt mysigt va det att få lite besök. Det är mest mamma och pappa som kommer hit annars. Men det gör inte så mycket, jag orkar ju ändå inte vara någon bra värdinna just nu.(man vill ju orka passa upp på sina gäster!) Det blir bättre sen.

Spelningen på Kungen va helt okej. Prop Dylan var bra. Bättre än jag hade trott så det va kul.
Men ibland kan jag känna att unga svenska killar som håller på med hip hop försöker lite för mycket. Och snor lite för mycket av andra artister. Okej om man lånar lite beats och slingor. Det gör ju alla, det är nog svårt att inte göra det.. Fasst det gäller ju då att göra det på ett snyggt sätt, och förhoppningsvis göra någonting bättre av det. Det är nice att klara av det. (man har "skills" då) Men jag gillar inte när man snor ett helt koncept, och kör det fullt ut,(inga namn nämda)och tror att man är väldigt egen. Men överlag så var det en bra kväll. Roligt att se att det fortfarande finns kids som vill gå på spelning..

Nu ryggläge i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0