Flodhästen anfaller.... (inte!)

  1. Jaha, då sitter man här.. En obeskrivlig smärta i bäckenet, en rygg som "går av" när som helst och handleder som inte går att röra,(skenorna i handledsmojängerna gör så att dom inte går att vrida). Ska ha dom på mig dygnet runt i princip, förutom när jag ska göra mina övningar( typ 25 rep, 5 ggr om dagen, helst fler) Kul jul!! Vill bara att detta ska få ett slut snart.. Ska till barnmorskan i morgon, men det spelar ingen roll hur mycket man gnäller, för hon säger bara som alla andra,  "men det är ju bara (6 veckor idag) några veckor kvar nu, det går fort"  Men för mig känns det inte så bara. Skulle helst vilja lägga mig ner och halv dö en smula, och vakna först när knodden är ute. Men men, så lär det ju inte bli..  Får väl bara acceptera att jag ska vara en någott överviktig flodhäst med grava rörelse problem ett tag till... Livet leker!!

Kommentarer
Postat av: anita jonsson

du är en riktig papparazi - tror du behöver en ny kamera/ hälsn. den äldste av systrarna jonsson

2009-02-13 @ 12:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0