Det fattas fortfarande en decimeter..

Nu är gröten i magen och snart sällskapar kaffet med den. Har slut på soya choklad desserter, så det blir bara en simpel kopp kaffe "på maten".
Idag går jag in i vecka 35.. Ännu en vecka har gått. Önskar alla veckor gick lika fort som den förra gjorde, (en vecka för mig är just nu tisdag till tisdag). Men det blir svårare och svårare att röra sig, barnet tar upp exakt hela magen nu, så jag kan inte riktigt böja mig framåt. Dels känns det som att nån spetsar mina revben, och sen känns det som att jag knögglar ihop knodden där inne. Men det gör jag ju inte såklart, men ändå, det är ju magkänslan man ska gå på.. (har jag hört). Alla säger att det blir lättare ju längre ner barnet sjunker, men det har jag då rakt inte märkt av..  Det spelar ingen roll om h*n sjunker ner mer och mer( för det gör h*n, det känns..). fötterna är likförbannat under brösten på mig. De som har sagt att det ska bli lättare har uppenbarligen missat en sak, barnet växer ju  fortfarande!! Det är väl den där decimetern som fattas nu igen. Alltså,  under 1,60 = för liten(kort) mage..

Nu sova middag (frukost)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0