En ny soffa.

Sitter i sängen med datorn på magen. Undrar om det är farligt,(för knodden alltså) eller mindre bra kanske?? Ja ja, snart kan jag ju sitta som en normal människa vid ett bord och datorisera. Eller så får jag helt enkelt ta och köpa mig ett laptopbord. Synd bara att de jag har sett är så fruktansvärt fula.. Fula saker vill man ju inte ha, oavsett hur bra dom än är. Nä! nån måtta får det va!!

Dhl va här och lämnade min nya soffa och lite saker från IKEA i morse. Så nu väntar jag på att min bror och hans jobbar kompis ska komma hit och bära upp min gamla soffa på vinden. Ska förska få dom att sätta ihop den nya med. Men troligtvis så har dom nog inte tid med det. Det är väl något hus som ska byggas kan ja tänka.. Färgen va bättre än förväntat på soffan (tyget). Inte så värst skrikig .Tror det blir bra med turkost. De runda små mattorna blir nog bra till,(en cerise och en lila) ingen kan ju påstå att det blir färglöst och tråkigt iallafall..

Nu fixa käk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0