Ballong.


Sprängfylld!!

Tittar på musikministeriet och äter glass. Innan det så var mamma här och kvällsfikade med mig.. Snacka om smällkaramell mage. Känns nästan som att den ska spricka snart.. men det va en väldigt god glass: Tofuline chokladglass!! Snuskigt härlig glass..

Fick hem Vattenmelonen av Marian Keys idag.  Ska nog börja läsa den ikväll, hennes böcker brukar vara lagomt lättsamma att ta sig igenom (därmed inte sagt att det är dåligt). Känner att jag inte riktigt kan fokusera på någonting avancerat just nu. Är lite mosig innanför pannbenet.

Nu är det sju veckor kvar tills knodden ska titta ut. Inte Alls länge. Jag kommer iallafall vara bra på att vila när det här är klart. Det är inte dåligt det inte!

I morgon ska jag skaffa nya brillor! Det ska bli kul.

Nu, öva mig lite mer på att vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0