Ballonger...

Typiskt att man inte har någon ork att gå ut när det äntligen är blå himmel och sol ute. Måste dessutom dra för persienerna om jag ska kunna se skärmen på datorn. Solen har ett perfekt läge mitt i nyllet när man sitter i soffan vid den här tiden på dagen. Kanske får möblera om till våren, så att man slipper känna den där känslan av att man bor i en bunker.. Fasst det bästa med att ha persiennerna nere är ändå att allt damm "försvinner". Helt makalöst!! Syns inte, finns inte!

Ska snart åka till barnmorskan och kolla upp mitt blodtryck, och om det finns nån annan anledning att jag har två ballonger till fötter och uppblåsta diskhanskar som händer, än bara lite extra vätska. Om jag fortsätter svälla såhär så får någon komma med en kranbil och lyfta upp mig ur soffan. (det är svårt att gå på ballonger)


Nu kolla på delfiner på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0