Belgisk choklad.

Vaknade 13.54 idag, segt. Jag som gick och la mig tidigt. Sov visserligen inte så bra, vaknade ganska ofta fram till 7 ungefär. men men, har ju ändå inte någonting planerat för idag. Gårdagens strapatser räcker för några dagar fråmåt.. Ska egentligen på en spelning i morgon i Gävle, får se om jag orkar. Men jag kan ju alltid åka dit och sätta mig på en stol. Det funkar nog lika bra. Får sätta mig framför scenen så att jag kan se. Fasst kanske är det att höra som är det viktigaste??

Min nya favorit är  Alpro soya choklad dessert med smak av belgisk choklad (det låter iaf lite lyxigt) , dessutom innehåller den calcium och vitamin B2 och B12. Är inte det bra så säg!! En om dagen har jag hört ska va bra.. :) Perfekt till kaffet.

Mamma kommer hit ikväll, med mina kläder som hon tvättat, det är lite jobbigt att hon måste tvätta mina kläder, men jag får inte bära tvätten till tvättstugan själv, det är för tungt för mina fogar. I min nya vilo plan ingår det tydligen inte att bära tvätt, enligt Eva-Marie. (min barnmorska) Det ska iallafall bli skönt med lite rena kläder..

Nu Alpro soya choklad dessert med smak av belgisk choklad, och kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0