Spretande lugg..

Vilken dag! Jag har inte gjort ett smack. Eller jo, diskat. När jag vaknade i morse flyttade jag mig från sängen till soffan, och där har jag tillbringat hela dagen. Liggandes och sittandes. Och jag blir nog kvar ett par timmar till. 2½men på tv nu, sen nya serien The mentalist, sen scrubs och The closer och Cheers och.. ja, en hel del annat.

I morgon ska jag hämta ut mina nya brillor. Ska bli spännande. Lite orolig att de inte ska passa till min nya frisyr med lugg.. Det kanske blir för mycket sekreterare. Men men, det får jag allt se i morgon. Måste även inhandla någon form av produkt som gör håret rakt (och glansigt), min nya lugg vill inte riktigt som jag vill. Den har en tendens att spreta lite väl mycket. (kan bero på en virvel mitt i luggen)
Men Tack till Kerstin som fixade min friss.. väldigt nöjd! Trots spretig lugg, (men det är ju inte hennes fel).

Nu titta lite mera tv.

Kommentarer
Postat av: Granna

Skicka kort på frillan och brillorna nu :-)







puss

2009-02-20 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0