Vill ha!


Dessa kläder vill jag ha! Ska köpa dom i en storlek större än vanligt så kanske jag kan ha dom ganska snart efter förlossningen.. Man vill ju vara en fin (hot) Mama!!
Det är lite trist att man måste tänka på att alla kläder ska vara så praktiska som möjligt (om man ska amma), svårt att hitta snygga och praktiska kläder. Men dessa blir nog jätte bra.
 
Har varit och testan min syn idag, bättre resultat än förväntat. behöver bara ha glasögon när jag läser, sitter vid datorn och tittar på tv. Skönt att inte behöva ha dom jämt.. Jag bestämde mig för ett par med jättestora svarta breda bågar och ett par med röda lite mindre bågar. As nice!! Längtar lite tills de kommer, Det är ju ganska kul att känna sig snygg när man ligger i sängen och läser, eller sitter och bloggar..

Jag köpte också lite må bra grejjer, nya ansikts produkter från Dr:Hauschka, (rengöringscreme, ansiktsolja och ansiktsvatten) Dessutom blev det en primer, en highligter och ett rouge från lumene. En Fin lila paljett tisha hittade jag för 90 pix, samt en grå tygblomma att sätta fast på jackan.  Mamma hittade en svart klänning åt mig som blir jätte bra sen, tack vare att det är dragkedja i fram. (bara att dra ner och slänga fram dom)

Nu läsa tidning och dricka C-brus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0