Vart är barnet!!??

Jaha, då ligger man här på förlossningen, utan barn i sikte. Känns lite skumt, och konstigt.. Men man vet ju inte, jag kan ju vara mamma fortare än väntat. Skulle ju vara ganska skönt, så att man kan börja sitt "nya" liv någon gång. Fasst jag skulle väl få "bo" här i några veckor isåfall. Så knodden hinner växa på sig lite innan hemgång. H*n är ju inte så stor än trots allt. Tror dock att det blir väldigt påfrestande och tråkigt i längden att vara här. Men men, ingen ide att ta ut någonting i förskott. Jag räknar med att få åka hem i morgon. Det skulle vara skönast ändå. Så att knodden får växa någon vecka till i magen istället för i en kuvös.. Det skulle jag tycka(om jag va knodd alltså). Men lite lyxigt är det att vara här, fick nyss jätte goda mackor och den godaste varma chokladen jag druckit på flera år. Så det kan man väl stå ut med. Dock är hemma bäst! Min säng är ju  liite(och inte bara så lite) skönare, och framförallt bredare..(är lite orolig att jag kommer trilla ur om jag ska vända på mig inatt). Och när det gäller goda mackor så kan jag fixa det hemma,  fasst, ja, chokladen, den blir svår att toppa dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0