Vem ska bekosta detta då??



Vad är grejjen med Daniel och Viktoria?? Vart man än tittar så handlar det bara om deras förmodade förlovning. Radio,tv,internet,tidningar, you name it. Och hela Jävla sverige är utanför slottet och väntar på att få höra den stora nyheten. Varför stå där och vänta på att kungen ska annonsera nyheten , alla vet ju tydligen redan att de ska förlova sig.. Det verkar väldigt puckat (enligt mig) att stå där ute och frysa. Och sen då??Bröllop? jaha som att man skulle bry sig? Men man blir ju mer eller mindre påtvingad spektaklet. Och man kan ju bara anta att det är skattepengar som går till deras, antagligen, Megabaouta bröllop, FÖR TIOTALS MILJONER KRONOR... (det skulle räcka till flera miljoner svennebanan bröllop) Och att dessutom påstå att det skulle gynna sverige med ett bröllop?  Det ska tydligen säljas muggar och t-shirts för miljarder..Det är helt sinnes!! Hmm, ja vet inte ja, men jag skulle nog inte vilja dricka mitt morgon kaffe i en Vickan&Danne mugg, iförd en Vickan&Danne tisha.  Fasst självklart är det väl roligt för Viktoria och Daniel att de är kära i varandra och vill gifta sig.. Så Stort Grattis till er.. Men lämna mig utanför.


Nu försöka hitta någonting mer viktigt att lägga ner energi på. (typ skid vm..haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0