10 veckor!

Har precis bestämt mig för att jag ska gå och hämta ut ett paket med en "dream bag" som jag beställt. Den va lite dyr med tanke på att den kanske inte kommer användas, men väldigt fin. Den kommer matcha min nya soffa som jag beställde igår. Klickade även hem lite nya böcker, satt uppe halva natten och letade på bokus. Tror att jag blivit lite beroende av att nät shoppa!! Men det är skönt att möjligheten finns när man inte är så rörlig längre..

10 veckor kvar nu.. önskar att det bara var en eller kankse tre.. (måste fixa lite mer innan) I morgon ska jag på föräldrautbildning, min allra finaste vän Kerstin kommer hit och ska följa med, det ska visas förlossningsfilm! Hon ska vara med på förlossningen, så det är skönt att hon kommer. Skönt för henne att veta hur det går till, för mig med iofs, men jag tror att när det väl är dags så har man nog inte tid att tänka så mycket, h*n ska ju ut, på ett eller annat sätt.. 
Hur det blir återstår att se.. 

Nu lite kaffe och ett äpple, sen kan dagen börja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0