Lite för bra.

Har nu diskat en monster disk, ätit gröt, och plockat undan lite saker från golvet. Dessutom hittat ett otroligt bra set med minimal techno, som är mixat av Carsten Schorr.. Det är nästan lite för bra med spotify ibland, allt som var så svårt att hitta förut, är väldans enkelt nu..
Synd bara att jag inte har nåt super ljud i datorn. Men det får bli mitt mission för helgen, skaffa ruggigt bra högtalare. Då ska jag ge igen på min ena granne. Lite iallafall.
Fan, det är sjukt bra det här (musiken alltså). Längtar tills jag kan gå ut och klubba igen.. Det får bli lite dans här hemma istället ett tag framöver, men det funkar det med, Får använda fantasin lite extra bara...

Nu dusch och sen vankas förlossningsfilm!

Kolla upp: Carsten Schorr!! Bra på att spinna plattor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0