Smärta!?

Äntligen kan jag sätta mig ner i soffan, har haft saker att göra hela dagen. Först mormor, jätte trevligt att vara där, hon va på bra humör och hon hade precis fått håret lagt och klippt och de va igång med att fixa hennes naglar när vi kom. Fina mormen! Tycker det är jätte bra att dom pysslor om dom så där,  Klart man ska få vara fin även om man sitter på ett boende. Sen efter mormor blev det handling och sen hem hit och fixa mellis till barnen och kaffe till oss vuxna, pappa kom förbi och lekte med sina barnbarn.  Sen följde jag med syster till mamma och åt pizza.
Konstigt det där med pizza, man är jätte sugen, men när man ätit en bit så upptäcker man att det inte va så gott, mycket godare med ostmackor isåfall. Tycker jag..  Mamma skjutsade hem mig vid 23 tiden, och då fick jag ett infall att rensa garderoben, en sopsäck fick jag ihop, väldigt skönt. Det blir väl en till när magen är borta.. Längtar..

Ska på föräldrautbildning i morgon igen, har ingen lust att gå. Vi ska prata smärtlindring i en hel timme! Vad finns det att säga som man inte kan läsa sig till!? Jaja, det är som det är. Lite smärta hör väl till. Det är ju en så kort tid av ens liv. Tycker att det ska bli spännande med förlossning, inte för att jag längar efter smärtan, utan efter det lilla livet som kommer ut. As ball ändå att kroppen klarar av en sån jätte ansträngning på så kort tid..

Nu ska jag uppdatera mig och sen lite natt tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0