Onödiga prylar.

Är nu hemma igen. Kollar på weeds, sjukt bra serie!! Har varit en sväng till mamma, hann träffa syskonbarnen en stund innan de skulle sova. Det va roligt.!
Men jag kan inte släppa det här med sparkarna och ABBA!! Inge fel på dom så, men det hade ju vart roligare om det va någonting jag lyssnade på.. Men det slog mig att det kanske är så att h*n sparkar när det är dåligt och är stilla och bara lyssnar när jag spelar "bra" musik.!? Ja! så måste det ju vara... Skönt att få det uppklarat..

Är otroligt trött efter helgen, men det är det värt, har haft det jätte bra. Kerstin har tagit hand om mig på bästa möjliga sätt! :) Ska försöka åka några gånger till innan kläckning. Blir smått knäpp av att bara gå omkring här hemma.

Ingen shopping blev det, men det kanske va lika bra. Upptäckte när vi skulle handla mat att mitt konto va lite väl klent! Inte så bra.. Men jag känner ju mig, det hade bara blivit en massa onödiga saker inhandlade annars, som jag hade klagat över när jag skulle ta mig till tåget..(det hade blivit otrevligt, och svettigt) men ändå tyckt att det va värt det, när jag satt hemma i soffan, orörlig i tre dagar..

Nu Scrubs sen sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0