Alien??

Det blev inga riktiga skor idag, utbudet är ju inte super hett i den här lilla staden direkt . Men men, jag ska ju till en större stad i helgen. Så då kanske jag hittar ett par där. Ska åka med min bror och hans två döttrar på fredag. Dom ska bo på hotell och mysa. Jag kanske ska lyxa till med det jag också. Kan bli riktigt trevligt. Hotell frukost brukar ju va nice!

Jag har en liten person i min mage som har kommit på att det är jätte roligt att "ställa" sig upp, inte så kul för mig dock då det känns som att knodden står på blåsan (som inte är en festblåsa längre) och trycker upp huvudet i mina revben.. Men då får man peta lite på magen så ändrar han på sig. Fasst det blir ju som att man puttar omkull h*n, och det känns ju inte så snällt. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. kanske ska låta h*n plåga mig då!! Så det märks verkligen att det bor nån i mig nu, ibland när jag vaknar så står magen ut på ena sidan(den jag inte sovit på) det ser rätt sjukt ut. Lite alien varning..

Nu frukt stund och tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0