Dream Bag.

Det visades ingen förlossnings film idag, vi ska se den om två veckor, tydligen.. Det va inte som jag tänkte mig på föräldrakursen, hade lika gärna kunnat stanna hemma. Det sades inget nytt och det hela va lite tafatt tyckte jag. Hoppas Kerstin tyckte det va värt att äka ända hit ändå. Är oerhört tacksam för att hon gör detta..Tack!
Det va en lite udda samling blivande föräldrar. Förstår inte varför vissa vill försöka styra över allt. Varför inte bara slappna av och ta det som det kommer? Låt naturen ha sin gång!! Vi är ju formade för det här.. eller?

Hämtade mitt lite för dyra paket idag,(en dreambag). Och ju mer jag tittar på den, desto mer tycker jag den är värd pengarna. Kanske iallafall... Kan ju alltid ha den som en rolig matta i det framtida barnrummet. Färgen är mer mintig än turkos, men väldigt fin ändå, det va nog bra, för det kanske skulle blivit för mycket turkost här annars. Vagn, soffa, kuddar och dream bag... (den finns på: www.littleredstuga.se ) Skulle gärna ha deras kebnekajse sittpuff också, men det får bli när jag har mycket pengar över.

Nu  vila framför tv:n,med en påse riesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0