Grannar.

Frukost på bordet och kaffe i koppen, kan inte bli så mycket bättre just nu. Skit väder ute. Hugger in på en macka med banan, solrosfrön och svartpeppar. Pepparn bränner lite i munnen, ska nog ta lite mindre på nästa macka.. Mamma ska komma förbi idag och hjälpa mig få upp en bokhylla från mitt förråd. Skönt, då kan jag äntligen packa upp mina skivor. Drygt å springa ner i förrådet varje gång man vill lyssna på en speciell skiva..

Min granne, på höger sida, hade fest inatt. Han har varit lugn sen jag flyttade in, han hade tydligen fått några varningar veckorna innnan. Nu kanske han har slappnat av lite. Det skulle vara okej om ens grannar spelade bra musik. Men nu spelar dom bara skit. Nästa gång ska jag knacka på och ge dom några skivor dom kan spela, så att jag kan somna skönt.

Nu väntar soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0