Tidig kväll.

Hade igentligen tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll, men det blir tydligen inte så. Är lite för speedad av allt socker och kaffe, dessutom lätt illamående. Åt nog en för många chokladbollar.. Men det va ju ganska gott. Det verkar som att det är fler än jag som är lite sockerchockad. En väldans fart på knoddas är det, vanligtvis brukar magen vara stilla den här tiden(och vakna lagom tills då jag brukar lägga mig), men nu övas det kullerbyttor känns det som.

En otroligt dålig tv kväll har det varit, ingenting att titta på. Gjorde ett försök att läsa istället, plockade fram Twilight, och tänkte att det här ska bli spännande. Spännande blev det men på fel sätt, boken var på engelska. Läste första sidan 4 gånger, sen gav jag upp. Kunde inte koncentrera mig, antingen så berodde det på allt socker, eller så har jag blivit jävligt dålig på engelska.. Jobbigt att inte förstå ett dugg.  Men jag får väl göra ett nytt försök en annan dag. Ska nog ta och börja med Gentlemen istället. (Har dubbelkollat att den är på svenska)

Nu scrubs sen ört te och bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0