Platsbrist...

Hämtade aldrig paketet idag, måste göra det i morgon. Åker bort sen några dagar. Till stockholm.  Ska bli skönt att komma "hem" igen, trodde ju att jag fortfarande skulle bo där. Men jag har det bra här med. Vart jag bor är inte det viktigaste just nu.

Idag kom mamma förbi, bjöd henne på kaffe och brownies (egenhändigt bakade). Hon hjälpte mig att flytta taklampan i köket och vi tog fram mina kläder som jag nte kan ha just nu. Tänkte ta och rensa lite, göra mig av med sånt som jag inte använt på länge... Det jag inte använde innan, kommer jag inte använda sen heller..
Jag behöver allt utrymme jag kan få till i mina få garderober.  Bättre förvaring skulle va nåt, speciellt för skor!

Nu ner i tvättstugan.

Tips:
www.glitzy.se  mycket fina  kläder!
www.bokus.se stor rea på böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0