Myllers.

Har nu ätit så mycket sura och salta godisar att jag har sår i munnen, samt gråtit en skvätt till Cold Case. Känns lite lamt, men vad gör man..  alla extra hormoner styr ju en nu. Ska bli skönt sen när man kan kontrollera tårkanalen själv..

Anna har varit här och sovit hos mig hela helgen. Vi har inte gjort ett skit, bara tittat tv och ätit. Ungefär som alla mina helger (och vardagar)brukar se ut.  Har verkligen ett händelserikt liv.. Fasst det är ju ganska soft att bara vara hemma om dagarna. Ganska iallafall. Ska åka till "myllers" i morgon med mamma. Det blir kul, man brukar alltid hitta en massa "bra" grejjer där. Ska titta efter lite roskoppar. Så min samling kan utökas. Det går sakta men säkert. Agda 93 tar verkligen över mitt hem.. Ingenting kan stoppa henne!

Nu läsa lite tidning och kolla tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0