Eko spa.

Har nu haft en lång spa session i duschen. Gjorde en egen body scrub (ekologisk oliv olja, ekologiskt strösocker och ekologisk honung), det va länge sen jag va så här mjuk och len. As nice! Det ska va ekologiskt, annars inte lika bra.. Har fått dille på natur och eko produkter, speciellt efter att jag upptäckte att jag hade en bulle. Men även om det kanske inte alltid är helt naturligt ,som det står på förpackningen, kanske bara till 50% så måste det ju vara bättre än att dränka in kroppen i en massa kemikalier och konstiga ämnen. Vissa saker är lite dyrare än det jag brukade köpa, men det är det värt. Min hud och mitt hår mår så mycket bättre nu. Ska köpa i.d. bare minerals och laura mercier smink så fort jag får lite pengar. Mineral smink ska ju vara bra. Man ska ju se så "flawless" ut med det.. vi får väl se.

Nu kvällsfika (två bananer och lite frön)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0