Golv mopp, hembränt och "mäschor"..

Har precis klämt i mig en påse blandade nötter och druckit en liter vatten till det. Man blir törstig av nötter.. Lyssnar på mitt p3, det är nån kille från luleå, eller han bor utanför, i nån liten by, Där kör dom epa eller "mäscha" (tänk grov norrländska)om man har körkort. (många kör utan körkort också), dricker hembränt och lyssnar på Ken Ring! verkar va ett soft liv.. Hmm nu berättar han att de har festat sönder nån snubbes lägenhet.. Låter lite som stureplan, Fasst sjukt mycket billigare. En liter hembränt för en hunka att köpa i närmsta garage, istället för en snuskig hallon shot á 4cl för 104kr, på spyan..

Idag har jag flyttat på en byrå som jag tyckte stod lite fel, (den står ännu mer fel nu). Satt upp krokar i min gigantiska valk in closet. (man kan gå in, men man får backa ut igen) och haft städpatrullen här. Den bestod av pappa och en dammsugare. Så nu är det iallafall ganska så rent här. Han hade dessutom köpt nån super microfiber duks mopp till mig.. Säkert jätte bra! Tack pappa..

Nu ringa till mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0