Riktiga skor.

Inte en endaste liten roskopp. Mycket dåligt! Fasst det kanske är fler än jag som samlar på dom. Jag och Agda. Eller jag=Agda!? Jag hittade iallafall en spegel, (ska måla ramen i guld) en skinnväska som man kan använda med eller utan axelrem. och boken skattkammarön som jag läste när jag var liten. Väldigt roligt. Den väcker lite minnen..  Ska fortsätta min loppisfyndsjakt i morgon.

Mina böcker hade kommit idag, så jag va och hämtade ut dom. Men jag kan inte bestämma mig för vilken bok jag ska läsa. Gentlemen, Cashs sjlvbiografi, illusionen om gud eller twilight eller kanske ett dåligt år..?? Man ska inte beställa flera böcker samtidigt, speciellt inte om man har beslutsångest. Har jätte svårt att bestämma mig för saker nuförtiden, det va inte så här extremt förut. Visst, jag kunde väl vela om jag skulle köpa en grön eller lila tröja, eller om jag skulle äta soyaburgare eller soyakorv, eller om jag skulle ha en sidecar eller en vodka lime, men oftast va det ganska lätt att ta beslut.  Kanske beror min ambivalens på hormonerna. Man kan ju hoppas på det, för det kan ibland ta jävligt lång tid att bara köpa mjölk.. Hmm, soya eller havre, extra calcium, med eller utan vitaminer, eller kanske tofus mjölk, eller go greens variant, och isåfall en liten eller stor förpackning, light eller inte, sötad eller inte, choklad smak kanske..?? osv,osv. Det gäller att ha bestämt sig innan.

I morgon ska mamma ta med mig och kolla på ett par "riktiga" skor, med "ordentlig" sula, jag kan ju tydligen behöva det nu när det är så halt ute och " det är ju faktiskt två månader kvar!! du måste ju kunna gå ute" (sagt av mamma) Men hon är ju bara orolig. Söta lilla mamma. Så det blir intressant att se vad det blir för skor, vi delar väl inte alltid samma uppfattning om vad som är ett par "riktiga" skor. Enligt mig har jag bara riktiga skor hemma..

Nu kolla på hälften man, hälften träd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0