Pappersarbete.

Jag bara längtar tills jag ska flytta, vart vet jag inte än, har två alternativ. Men här kan jag nog inte bo. Sommaren kan dock bli bra, med båt och bad, och kanske en liten festival på lagomt gångavstånd. Men det känns ju ganska långt borta just nu. Solen verkar ha försvunnit, har inte sett den på väldigt länge.. Trist. Det är lite sol här inne iallafall, disken är diskad, och golven är torkade. Och snart är blommorna vattnade. De börjar hänga lite nu. 
Min bror har lovat att fixa färg och bra penslar till mig, så att jag kan måla mitt bord! Högblankt!! Vitt!! Bra kombo..

Satt uppe halva natten och fixade till alla mina papper, de har en tendens att hamna i olika högar som jag tänker att jag ska kolla igenom i morgon, naturligtvis så blir det aldrig av, men nu är det gjort, allt är i sin ordning. (la ner alla papper i en tidskriftssamlare,pärmar är lite overkill) Betalade även alla räkningar, skönt att veta hur mycket pengar man har, eller lite kanske man ska säga. 

Nu vattna blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0