Brillorm!

Jag känner mig totalt oinspirerad när det gäller musik just nu, lyssnar bara på radion. Dags att inhandla lite nya skivor tror jag. Eftersom kläder inte är nå kul att shoppa längre så kan jag ju köpa en ny skiva eller två, pengar är ju till för att göras av med (de bränner hål i fickan annars).
Åker till stockholm om några timmar. Men har en del att göra hemma först. Igentligen vill jag bara sova, sova sova sova.. Hela helgen.

Hade besök i går kväll av Gurra och Fredrik, det va trevligt, men hade bara mina konstiga chokladbollar att bjuda på (som Gustav inte kunde äta) men dom gick hem hos Fredrik, tror jag iallafall. Vi kollade på lite sitcoms, och jag som inte har gillat "its always sunny in philadelphia" förut, ska nog ge det en chans till. Men jag måste nog verkligen vara på humör för att se det, tycker att det är lite hattigt och skrikigt. Men ganska roliga skämt ändå måste jag säga. Fredrik tjatade om sitt "The wire", så jag får väl tanka hem det och kika. Hoppas det är så bra som han säger.

Har bestämt mig för att skaffa nya brillor, har inte använt mina på 8-9 år. Så dom behöver uppdateras. Såg ut ett par feta bågar i veckan, men det måste nog bli två par. Ett par feta och ett par lite smalare. Om man vill vara diskret någongång.

Nu ringa K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0