En traktor!

Kan inte sova.. Mår illa och har ont i hela mig. Knoddas gör mig galen ibland, men det är väl så det ska va, antar jag. Allt är precis som det "ska" har jag hört (och läst). Men ändå, man kan väl få gnälla lite.. Otroligt törstig är jag också, men dumt att dricka mycket nu, då blir det definitivt ingen sömn inatt,  fasst dricker jag inte vaknar jag sen av att jag har zahara i munnen, kanske ska överväga att sova i badrummet.. 

CSI NY på tv, kanske inte det bästa, men måste säga att dom är väldigt duktiga på att hitta mördarna. Och snabbt går det också. Kan inte tv bolagen tänka lite på oss som inte sover? Visa någonting bra på nätterna!!
Nu har dom börjat skotta snö här utanför, nån nedrans traktor som låter. Tyst! Jag försöker sova.. (Den blinkar också)

Läste i aftonbladet idag att Hasse Aro blivit länsad på 17000 kr, (trodde han hade mer pengar än så) önskar att jag hade 17000 på mitt konto att bli av med..

Åh. nice!! Battlestar galactica och Highlander att välja mellan.. Jag riktigt myser.
Det låter som att traktorn är i mitt sovrum nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0