Mormor.

Ska snart göra mig redo för att åka och hälsa på mormor, har inte träffat henne på väldigt länge.Hon har blivit sämre sen sist. Stackars mormen. Men det ska bli kul att åka dit. Spännande å se hur hon reagerar på magen, det är svårt att veta hur mycket hon kommer ihåg.  Min syster och barnen kommer och plockar upp mig. Efter mormor ska det tydligen fikas här hos mig, syster och barn, och pappa/morfar.. Måste komma ihåg att ta fram fikabröd ur frysen.

Kollar på homestyling på tv, mitt nya frukost program. (sover ganska länge nuförtiden) Roligt med inredningsprogram, man får många idéer, nästa lite för många.. Fast jag märker ju att jag bor i fel stad. Saknar alla secondhand butiker, speciellt nu när man har flyttat till en ny lägenhet.  Men det blir nog bra här ändå, om min soffa behagar komma snart!!

Nu dusch sen iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0