Dagens resultat.

Idag köpte jag kläder i helt andra storlekar än "vanligt". Helt jävla otroligt. Kanske inte låter som någon jätte grej för andra. Men jag har inte fått på mig någonting i de storlekarna på över ett år nu.. Så det känns fan ruggigt nice.

  



Kan man ha någon av dessa klänningar på Miras dop (i mammas trädgård) tro??








Hade egentligen velat ha den här klänningen, som mammas Kalles mamma sytt.
Typ på 60 talet. Men den måste sys till lite innan den passar mig som ett smäck.
Och just nu vet jag inte om jag kommer hinna, men kanske. Om mamma gör det.

Kommentarer
Postat av: LinaH

Får du inte till den vita, som jag hejar på, så ta den blåa...

Jag är hemma igen den 5 augusti, vi får höras och se hur vi kan lösa en dejt ;)

2009-07-02 @ 16:17:59
URL: http://linahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0