Färdig.

Chipsen är slut, kaffet är slut, chokladen är slut, jag är slut, du är slut, vi är slut, dagen är snart slut. Allt är slut. Nästa anhalt är sängen. Ska bli gött. Lite kokande först bara (av flaskor). Och kanske en och annan blogg inkollning. I morgon blir det till att handla för fulla muggar. Mat och lite produkter från min kära Dr: Hauschka.  Ett nödvändigt ont. Det är tur att man inte vant sig med dyrare produkter. Då skulle jag få äta upp lite av mina möbler i slutet av varje månad. Och det skulle ju vara synd. Och dessutom oskönt att behöva ligga direkt på golvet för att sova. Så jag håller mig trogen Doktorn. För nu kan jag iallafall lyxa till det med gröt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0