Fläckig.

Fan. Ibland är det inte så kul med bebisar. För en stund sedan, när Mira sov middag, passade jag på att prova lite gamla byxor. Jag tänkte att eftersom jag kan köpa mindre storlek på kjolar, kanske jag snart kan ha byxor. Igen. Och till min stora förvåning så kunde jag ha mina chinos jag köpte förra sommaren, dock lite lite tajta i midjan, men annars så, de sitter som handen i handsken (eller nästan iallafall). Jag blev givetvis väldigt glad över detta, och tänkte att idag skulle vara ett gyllene tillfälle att sporta dessa. Sagt och gjort. Jag sportade dem. Tills grodan vaknade och skulle äta. Allt som åts kom upp. PÅ mina byxor. Och lite på golvet och lite på sig själv och lite på soffan. Men MEST på mitt ben. Jaja, det va´ de´de´.  I ett annat liv får jag också va sommarfresh..




Såhär kan man ju inte gå ut, och fläcken bara växer och växer..
Kanske ska använda dessa byxor som trasa, uppsugningsförmågan är Top notch!!




Nu skura brallor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0