Grillat fast stekt.

Innan jag begav mig till Bovik idag, så träffade jag Emma för en lunch på "stan". Alltid lika trevligt att träffa gamla vänner man inte ser så ofta. Och alltid lika trevligt att blicka tillbaka lite. Över det gångna. Många minnen. Många skratt. Ja jävlar vilka tider det var. När man var ung och dum.  En tur in på Kicks blev det också, innan jag glad och nöjd gick jag hem, med en ny mascara och ett nytt läppstift i min ägo. Great! Nu kan jag bli snygg igen (!?).

Vi har grillat även ikväll. Mamma, jag, bror, syster, Calle, Julia, Gustaf, och Mira. Den sistnämnda fick dock inget grillat.  Inte jag heller iochförsig, mina quornburgare stektes. Men gott iallafall. Fast allt smakar av någon anledning, mycket bättre när man sitter utomhus och äter. För hur spektakulärt är det egentligen med burgare och potatis?




Grillmästar´n.. jobbar hårt.. jo, men visst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0