Långsovare.


En trött och (förmodligen) sjuk Groda som äter sin lunch..

Och nu ska jag äta. Pasta med soya grädde, solrosfrön och ketchup. Sjukling mat. Har ju ingen smak, så det är onödigt att slösa på godsakerna. Fast jag börjar känna mig lite  bättre. Det kan dock ha att göra med att jag knaprar alvedon som en galning. Vill inte vara sjuk. Det är festival i helgen. Och jag ska dit. Mira har sovit i snart 4 timmar. Så jag antar att även hon fått en släng av sjukan. Men att hon sover är bra. Då slipper hon vara i närheten av mitt snorande och snörvlande.  Annars är ju chansen stor att vi smittar varandra om och om och om igen. Och då blir vi aldrig friska, utan får ha husarrest resten av våra liv. Och det skulle ju inte vara så pepp.. Oj, nu vaknar hon. Ja precis 4 timmar blev det. Sinnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0