Otrogen.



Klicka in och ta en titt..



Jag bröt med doktorn idag. Eftersom han tydligen inte kan garantera längre, att alla ingredienser inte är testade på djur. Jag lämnade Hauschka till förmån för Rosenserien. Som kan det. Men jag har dock varit väldigt nöjd med alla Hauschkas produkter. Min hud har blivit så mycket bättre. Men saker som ska vara på huden och i magen vill jag ska vara så shyssta som möjligt i den mån det går. Och givetvis allt annat också. Man måste prioritera lite ibland. Så därför byter jag. Och överlåter mitt yttre till nya förmågor. Känns bra. Men lite vemodigt. Han har ju hängt med länge nu. Förhoppningsvis fixar han till det här, så att vi en dag kan ta vid där vi nu slutar..




Jag beställde mina nya vänner från www.bodystore.se

Kommentarer
Postat av: LinaH

Du kommer inte bli besviken, jag har använt deras produkter nästan två år nu och jag älskar dom! länge räcker dom dessutom! Köp Deon också, den är guld!

2009-07-28 @ 00:41:42
URL: http://linahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0