Sömnstörare.

Nu har jag fått i mig frukost. Och kaffe. Är vaken tidigt idag. Mira vaknade vid halv 8, men låg och pratade i säkert en halvtimme. Sen gick vi upp. Men hon, till skillnad från mig, somnade om efter lite mat. Men jag önskade jag gjort detsamma. Är verkligen jätte trött. Var uppe halva natten och jagade myggor. Det finns inget så störigt som myggor som surrar okring i rummet när man ska sova. De får hellre bita mig. Bara de är tysta. Men till slut, efter många om och men tog det slut på levande mygg, och jag kunde somna. (kl 03,30). Phu. Men nu är det dags att rycka upp sig. Sova får jag göra sen. Jag och Kerstin ska snart åka till Gävle. Lite shopping står på schemat idag.




Nu dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0