Ollebolle.





Jag har haft mera besök idag eller ikväll rättare sagt. Olle (bror) och två vänner till honom kom förbi på en kopp kaffe. Som dracks ur mina nya koppar. Nice. Vi snackade skit och förlossning. Passande ämne på kafferep.



Nu ska jag jävlar i min låda sova. Har blivit fruktansvärt snorig såhär på kvällskvisten. Hoppas det är någonting övergående. Och inte svininfluensa. Har iochförsig inte träffat några svin på sistonde. Gick dock förbi frysdisken på affären idag. Och i den låg det säkert en och annan gris. Men jag tror inte riktigt det räknas. Fast man ska nog inte vara helt säker ändå. Det är så mycket konstigheter nu för ti´n. Det står så i aftonbladet. Och då måste det ju vara sanning. Eller? Jo men så är det nog.. Hm, ja, men det kanske blir snyggt med borst och tryne. Kan behöva lite förändring. För så blir det väl. Av svinflunset? Det har jag hört..



Nu sova min sviniga sömn. Och hoppas jag vaknar upp sådär härligt gris skär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0