Rutiner.






Ännu en bit paj ligger nu och skvalpar runt i magen. Men det är jag fan värd. Utan någon speciell anledning. Eller kanske för att det är fredag. Eller bara för att den är jävligt god.

Mira har somnat. Vi har fått bra rutiner. Fast det har vi haft ganska länge. Ibland rubbas de dock. Och det hårt. Men det är väl så det är. Hon somnar 8 av 10 kvällar klockan 21.00. Sen sover, och sover, och sover hon till ca 7 (ibland tidigare,ibland senare), då är det blöjbyte och komma över i min säng som gäller. Sen efter en stunds prat sover och sover och sover hon några timmar till. Sjukt nice. Vid 11 vill hon ha frukost. Ibland på säng.




Kräkset tyckte det var så kul att premiär sitta i sin lånade stol, att hon var tvungen att, ja, kräkas lite.



Vi, eller jag, lekte lite tittut (som jag hört ska va´ bra), jag skrattade högt och länge. Mira såg mest frågande ut.. 



Nu p3 live.

Kommentarer
Postat av: sabina

pajen ser riktigt god ut

2009-08-02 @ 18:21:12
URL: http://chahina.devote.se
Postat av: Katta

Underbart - undrar vad hon säger när hon är 15 och får höra att mamma kallade henne för Kräkset... Men det är passande.

Jäkligt rolig blogg det här! Hittade hit från Bloggsatt. Tittar nog in fler gånger och tittar på Kärkset. Söt var hon!

2009-08-06 @ 21:54:14
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0