Tillbaka.


Söndags middag..

Idag är det söndag. Och hade det varit för ungefär ett år sedan, eller lite mer. I mitt gamla liv. Så hade jag antagligen varit ganska bakis efter att ha klubbat halva natten, eller ganska trött efter att ha jobbat halva natten. Kanske även av båda anledningarna. Och jag hade i denna stund dessutom jobbat (jobbade alltid söndagar). Stått i en skitig bar efter helgens bravader, och suckat. Söndagar = städdagar. Jag hade snart gått ner till kocken och beställt en tallrik med fish and chips, extra flottig. Och tagit med mig en kanna kaffe upp. Jag skulle ha kastat i mig maten och hällt i mig allt kaffe, på mindre än typ 10 minuter. Nu ska det städas. Snart kommer gästerna, och då kan jag inte stå här som en levande död i en kletig bar.. På med smajlet och öppna kranarna! Och tänka: Jag är hemma vid 4 inatt, ska jobba lunch i morgon. Yey!

Så idag är jag väldigt nöjd med mitt nya liv, obakis och ledig. Och inte ens i närheten av den forna söndagströttheten. Livet leker!


Nu middag.

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Men vad tråkigt! Jag såg fram emot att se er där ju! Men du säger väl iaf till om du kommer till ÖSD nånting :)

Vi har inte hittat någon husvagn än, men letar för fullt fortfarande. Får se på tisdag om vi kanske kan hyra en som egentligen inte får hyras ut ;)

Kramar till er båda!

2009-07-12 @ 20:05:45
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0