Dammigt.

Idag är ju en perfekt dag för dammsugaren att få bli rastad. Och för moppen att få glänsa. Men jag har inte riktigt bestämt hur jag ska göra än. Det lutar åt att jag skiter i det. Så farligt lortigt är det inte här. Har varit med om värre. Faktiskt. Kan göra det en annan dag. Fast det skulle ju vara skönt. Skönt att få det gjort. Och skönt att slippa borsta av fötterna innan man lägger sig i sängen. Typ. Men jag får besök snart. Jullan, Gussa och deras mamma. Systeryster. Så oavsett hur det blir med städning får det vänta till senare. Lite kläder är prio ett nu. Och kanske plocka undan lite saker som jag gärna har koll på även efter besöket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0