Beslutat.

Jag känner mig lite sådär idag. Det finns så mycket jag vill göra. Istället för att bara sitta här och glo. Och Jag har så mycket skor och kläder som gärna blir lite rastade. Helst på något fartfyllt ställe. Inte nödväntigtvis på krogen. Utan mer kanske på typ, bio, ett café, eller bara en repa på stan. Men det är dödsdömt här. Här i den roliga staden. Men ingen idé att klaga. Det blir inte bättre av det. Jag hade tänkt åka till stockholm nästa helg. Men insåg igår när jag betalade räkningarna, att jag egentligen (verkligen) inte har råd. Men idag tänker jag fan om. Jag saknar så många. Och jag behöver komma bort. Lite semester. Och se lite människor. Så jag (vi) åker. Jag får ta tag i min personliga finanskris sen. Men det brukar ju lösa sig. På något sätt.
(Det blir inga julklappar i år..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0