Spin City?

Jahaja. Klockan är en bit efter midnatt. Typ en timme efter (och lite till). Men detta blir det sista jag gör idag. Eller nästan iallafall. Har lite att dona med innan sovtajm. Men fan va nice det ska bli att sova. I morgon har jag ett skit tomt schema. Vad ska man hittepå? Gå ut, promenera, hälsa på, kanske stanna inne? Antagligen blir det så. Den som vaknar får se.. Fast i ärlighetens namn så är det inte så svårt att fixa en fullspäckad dag. Det är bara att ta en titt på disken, golven, och på den megagiga stora tvätthögen i badrummet. Det är dock i dessa lägen jag inte ångrar alla mina impulsköp. Men bara i dessa. För ibland köper man så jävla fula saker att man blir mörkrädd. - men, det var ju billigt!?  Fast det borde inte få rättfärdiga dåliga köp. Egentligen. Men i dessa dagar när det börjar tryta i "snygg" garderoben, är det tur att man har en "ful" också. Och därmed få ännu en anledning att inte lämna lägenheten..



Nu spin city, eller jag menar, dona lite sen sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0