I regnet.








Lycka är..









Det är faktiskt väldigt skönt att sova hemma igen. Inga mygg som man måste vara uppe och jaga hela nätterna och inte heller behöver man ora sig, iallafall inte lika mycket, över spindlar som kryper in i munnen på en när man sover. För det gör de. 7 stycken ska man tydligen äta upp i sömnen innan man dör. Jävligt onice. Jag dör en smula bara jag tänker på det. Fast en sak man inte slipper undan, oavsett vart man bor, är malar.  De är fan överallt. Om jag fick en superkraft skulle det vara mörkerseende, för då skulle jag slippa ha lampor tända. Och då skulle jag kunna sitta här i min just nu överdrivet varma lägenhet, med balkong dörren öppen (för att få lite svalt), lyssna på regnet och bli lämnad ifred. Men, jag har ju vanliga svennebanan ögon vilket betyder att jag måste ha lampor tända för att kunna se, och då får man ju välja. Antingen en sval lägenhet med malar i. Eller en varm lägenhet utan malar!? Jag väljer det senare alternativet.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0